Dagens gang

Dagens struktur:

For at sikre os, at institutionens læringsmiljø er så udviklende og hensigtsmæssigt som muligt for både børn og medarbejdere, har vi en struktur for dagen, som er beskrevet kort i en folder, som kan fås på den enkelte afdeling.

Idrætsinstitutionen ”Blæksprutten” åbner kl. 7.00. Der tilbydes morgenmad indtil kl. 7.30, til de børn, som ikke har spist. Forældre skal starter med at vaske hænder på deres barn, når de kommer i institutionen om morgenen, det er også en udmærket vane at bruge, inden man går hjem, dette er med til at højne hygiejnen i institutionen.

Vuggestuerne og børnehaven holder morgen samling på stuerne mellem 9.00-9.30 - herefter starter dagens aktiviteter, så som turdag dog er det sådan at når der turdag skal barnet være i institutionen inden 9.30 - da det er her de drager af sted på tur.